RSS

Varför svarar redaktören inte?

21 Maj

Ni kanske undrar, ni som läser min Blogg, varför jag inte svarar längre på kommentarerna som min Blogg får. Jo, jag tror att det är fel att göra så. Den efterföljande debatten i kommentarerna är också viktig och den skall jag nog inte lägga mig i.

Om du som kommenterar mina inlägg ändå vill att jag skall reagera kan du e-posta mig: tommy.wingren@dyslexia.se.

Jag svarar alltid alla. Det finns ingen högfärd i mig även om jag kan låta lite kaxig i mina inlägg.

Ha det fortsatt fint och var rädd om er!

 
Lämna en kommentar

Publicerat av på maj 21, 2008 i Uncategorized

 

Kommentera

 
