RSS

God Jul och Gott Nytt År alla bloggläsare!

23 Dec

Imorgon är det julafton. Då passar jag på idag att önska alla som läser denna blogg en riktig God Jul och ett riktigt Gott Nytt År.

Det är roligt att vara delaktig i en så läst blogg som denna. Jag tackar alla som lämnar synpunkter och som engagerar sig i de frågor som jag tar upp. Både ni som håller med mig och ni som har en helt annan åsikt. Ni gör alla denna blogg till vad den är. Tack!

Nu kan man också ge synpunkter i Dyslexia nätupplaga. Så engagera er i frågorna och läs Dyslexia nätupplaga. Endast intensiv debatt kan skapa förändring till något mycket bättre.

Alla ni med någon form av dysfunktion skall också känna att jag vill att ni skall ha det så väldigt bra som det bara går. Både i jultid och på andra tider under året.

 
Lämna en kommentar

Publicerat av på december 23, 2010 i Uncategorized

 

Kommentera

 
